    From: "cbull" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dziwna umowa
    Date: Thu, 23 Feb 2006 15:57:03 +0100

    Dostalem z pewnej firmy umowe, w ktorej jest nastepujacy punkt:

    "Odbiorca (czyli ja) oswiadcza, ze jako podatnik podatku VAT jest
    upowazniony do otrzymywania faktur VAT."

    Ja akurat nie jestem platnikiem VAT. Czy to znaczy ze nie moge otrzymywac
    faktur VAT??? Przeciez jak VATowiec wystawia mi fakture, to musi to byc
    faktura VAT.

    Druga sprawa. W tej samej umowie jest cos tam wspomniene, ze towar jest
    przeznaczony do dalszej odsprzedazy. Czy jezeli kupie cos u nich, a na
    umowie bedzie napisane, ze "Towar do dalszej odsprzedazy", to nie moge tego
    przeznaczyc na uzytek wlasny? Czy to ma jakas moc prawna?

    Tomasz