  • Data: 2011-02-17 14:48:11
    Temat: Działalność gospodarcza i obniżony ZUS
    Od: Mane <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, szukam i niestety nie mogę znaleźć odpowiedzi. Chciałbym
    rozpocząć działalność gospodarczą, będę świadczył usługi obecnemu
    pracodawcy. Obniżony ZUS można płacić w przypadku, w skrócie
    1. Nie prowadzenia DG w ciągu ostatnich 60 miesięcy.
    2. Nie świadczenia usług obecnemu pracodawcy/byłemu, tu jest chyba okres
    bieżącego i minionego roku kalendarzowego.

    Czy mógłbym płacić obniżony ZUS jeśli obecnie wiąże mnie umowa zlecenie,
    ze wszystkimi składkami (NFZ, ZUS).