  • Data: 2004-02-13 01:16:57
    Temat: Duża ulga budowalana - prawa nabyte
    Od: lazik_s <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich grupowiczów pl.soc.prawo.podatki!!!

    W 2000 roku nabyłem prawa do dużej ulgi budowlanej w ramach
    oszczędności w Kasie Mieszkaniowej. W 2003 z innej puli pieniążków
    wpłaciłem wkład na mieszkanie lokatorskie. Mam teraz takie pytanie czy
    ewentualnie można połączyć odpis Kasy Mieszkaniowej z odpisem za wkład
    do spółdzielni i rozliczyć to w tym roku jako całość wchodzącą w dużą
    ulgę budowlaną? Mam takie pytanie ponieważ na rok 2003 została mi
    jeszcze kwota możliwego odpisu w ramach dużej ulgi budowlanej.

    Jeśli chodzi o umowę z KM to miałem podpisaną na wykorzystanie środków
    na wszelkie możliwości późniejszego wykorzystania.

    --
    Pozdrowienia,
    lazik_s mailto:n...@p...gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --