    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dotacja z PFRON na rozpoczecie DG i zaliczenie w koszty
    Date: Wed, 16 Jun 2010 20:16:53 +0200

    Witajcie.
    Mam do Was pytanie - zaznaczam, że jestem kompletnie zielony w temacie.

    Powiedzcie mi proszę - było o tym co nieco, bo przeszukałem wcześniejsze
    wątki, ale czy obecnie jest tak nadal:

    Czy pieniądze/wydatki sfinansowane dotacją z PFRON na działalność
    gospodarczą mogę wliczyć w koszty firmy? W jakie koszty jeszcze mogę
    sobie to wliczyć? Zaczynam od 1 lipca i muszę od razu być vatowcem. Nie
    mam bladego pojęcia co i jak z tym vatem, a jak czytam wywody, to
    okazuje się, że nie jest to wcale sprawa prosta i chwilami włosy mi się
    ciut na głowie jeżą :-).

    Czy w takim razie sensowne będzie udanie się od razu do biura
    rachunkowego? Zaznaczam, że działalność jest jedynie zmianą formy
    prawnej wykonywanych dotychczas zleceń, zatem przychody będą od razu.

    Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi, ale... błagam :-) w formie
    zrozumiałej dla zwykłego obywatela :-)

    pozdr.
    robercik-us