  • Data: 2010-02-25 21:19:19
    Temat: Dochody z umowy zlecenia a PIT
    Od: przemekdln <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W 2009 r. miałem umowę zlecenie na kwotę 100 zł. Wynagrodzenie
    otrzymałem, podatek zapłacił ten co zlecał, jednak PIT nie ma, bo
    kwota nie przekroczyła 100 zł. Gdzie znajdę informację, że jeśli
    zlecenie nie przekracza kwoty 100 zł to zleceniodawca, nie musi
    wystawiać PIT. Czy należy ten dochód wpisać do rozliczenia PIT za 2009
    r.? Poza tym dochodem pracuję na etacie więc rozliczać się będę.