  • Data: 2004-04-20 21:03:39
    Temat: Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne a PIT-36
    Od: "nijou" <n...@g...SPAMMERBLOCK.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello. Cąg dalszy podatkowej odysei. Pisałem o tym parę dni temu, ale
    jasnej odpowiedzi nie uzyskałem. Pracowałem przez pewien czas w 2003
    roku na umowy o dzieło, płacąc dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne na
    podstawie umowy z NFZ (coś około 180 PLN miesięcznie). Czy mogę
    wszystkie te kwoty (udokumentowane potwierdzenimi wpłaty z poczty) ująć
    w PIT-36 w polu 181? Zrobiłem właśnie tak i wyszło mi że fiskus ma mi
    zwrócić prawie 900 PLN... aż się przestraszyłem! :-)

    dzieki za pomoc > nijou