  • Data: 2005-01-01 18:25:35
    Temat: Dobra kupiłem w DE towar z zerowym VAT-em...
    Od: "7-me poty" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobra kupiłem w DE towar z zerowym VAT-em,az się prosi aby nie zgłaszac
    tego w PL bo to zawsze 22% w plecy.

    Towar przeznaczony dla klienta indywidualnego sprzedawany za posrednictwem
    internetu,wiec faktura nie wymagana.

    Jakie są konsekwencje ukrycia takiego procederu albo co sie stanie jak tak
    uczynie ,oprócz sumienia oczywiscie.

    Inny wariant ukradli mi towar na granicy razem z papierami .

    Podszyłem sie pod istniejąca firmę podajac jej dane i euronip czy moga miec
    przez to kłopoty.

    Itd.Heniek