  • 1. Data: 2003-02-05 05:28:18
    Temat: Do kiedy pracodawca musi dać mi PIT-11?
    Od: "__o_o__" <n...@p...onet.pl>

    Pytanie jak w temacie.

    Dziękuję.

    --
    Zibi

    Pozdrawiam!
    Skocz na www.skepe.pl.
    Oficjalna strona miasta.

  • 2. Data: 2003-02-05 06:23:04
    Temat: Re: Do kiedy pracodawca musi dać mi PIT-11?
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    >Do kiedy pracodawca musi dać mi PIT-11?

    do 31 marca 2003

  • 3. Data: 2003-02-05 17:04:36
    Od: "Nicola" <n...@o...pl>

    Do 15 marca!

  • 4. Data: 2003-02-05 17:53:36
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Nicola" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b1rg7n$pc3$1@news.onet.pl...
    > Do 15 marca!

    pozostane przy swoim, sprawdziłem zresztą tą informacje i na stronie
    gazeta.pl znalazłem coś takiego:

    (...)Należy to zrobić w trzech egzemplarzach w terminie do dnia 15 marca
    roku następującego po roku
    podatkowym. Jeden z nich powinieneś doręczyć podatnikowi w terminie do 31
    marca,
    a drugi do 15 kwietnia przekazać właściwemu urzędowi skarbowemu(...)

    wyraźnie jest napisana że do 31 marca !!!

    http://www2.gazeta.pl/firma/1,31754,659824.html

  • 5. Data: 2003-02-05 21:14:26
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Robert Kondraciuk -----###
> [...]
    > a drugi do 15 kwietnia przekazać właściwemu urzędowi skarbowemu(...)
    >
    > wyraźnie jest napisana że do 31 marca !!!

    może wyraźnie ale konsekwencji brakuje - co zrobić do 15 marca? bo z tym
    co dali później to się zgodzę - podatnikowi do 31 marca, US do 15
    kwietnia...

    BTW: do 15 marca trzeba się wyrobić z PIT-8b...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 6. Data: 2003-02-06 08:38:15
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > może wyraźnie ale konsekwencji brakuje - co zrobić do 15 marca?

    Zakłady pracy itp. muszą wypełnić PIT-11 do 17 marca ( 15 marzec
    to sobota), do 31 marca mają czas, aby PIT-11 dostarczyć pracownikowi
    itp., a do US muszą doręczyć do 15 kwietnia.