  • 41. Data: 2011-01-27 13:57:11
    Temat: Re: Darowizna od rodzica a termin zg?oszenia [OT]
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 14:28, Pawel pisze:
    > Skoro tak to po jaki gwint czytasz takie posty ?
    Bo piszesz je na ogólnie dostępną grupę dyskusyjną, a nie do pani Mieci
    z naszej-klasy.

    Maciek

  • 42. Data: 2011-01-27 13:59:04
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Bo piszesz je na ogólnie dostępną grupę dyskusyjną, a nie do pani Mieci
    > z naszej-klasy.

    to nie znaczy że masz je czytać jak ci coś nie odpowiada

  • 43. Data: 2011-01-27 14:02:34
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    > Halo! To Ty piszesz z onetu w typowych godzinach pracy, więc może
    > przestań robić z siebie debila :->

    No tak bo ty w domu siedzisz i czekasz aż mama obiad podstawi pod...

  • 44. Data: 2011-01-27 14:05:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 14:59, Pawel pisze:
    > to nie znaczy że masz je czytać jak ci coś nie odpowiada
    Jakbyś chwilę pomyślał, to może doszedłbyś do wniosku, że dopiero po
    przeczytaniu mogę stwierdzić, czy post mi odpowiada, czy nie. Potem mogę
    Cię najwyżej dorzucić do wora i mieć spokój, chociaż pierwszą reakcją na
    buractwo jest jednak zazwyczaj upomnienie, a nie wspomagane ignorowanie,
    ale jak wolisz.

    Maciek

  • 45. Data: 2011-01-27 14:08:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 15:02, Pawel pisze:
    > No tak bo ty w domu siedzisz i czekasz aż mama obiad podstawi pod...
    Pisze to osoba, której rodzice kupili mieszkanko :-D ROTFL. Naprawdę
    dawno już nikt nie przyniósł mi tyle radości na różne sposoby próbując
    sobie strzelić w stopę. Nie próbuj kiedyś popełnić samobójstwa - też Ci
    nie wyjdzie :-D

    Maciek

  • 46. Data: 2011-01-28 06:30:28
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

> [...]
    > Cię najwyżej dorzucić do wora i mieć spokój, chociaż pierwszą reakcją na
    > buractwo jest jednak zazwyczaj upomnienie, a nie wspomagane ignorowanie,

    no nareszcie....

  • 47. Data: 2011-01-28 06:32:00
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

> [...]
    > dawno już nikt nie przyniósł mi tyle radości na różne sposoby próbując
    > sobie strzelić w stopę. Nie próbuj kiedyś popełnić samobójstwa - też Ci

    heh, moją pierwszą reakcją na przeczytanie tych wypocin był szeroki
    uśmiech...

  • 48. Data: 2011-01-28 08:38:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pawel,

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 49. Data: 2011-01-28 16:33:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-28 07:32, Pawel pisze:
    > heh, moją pierwszą reakcją na przeczytanie tych wypocin był szeroki
    > uśmiech...
    Zapewniam Cię, że jest to zapewne pierwsza reakcja na Twoją osobę u
    większości osób. W każdym razie ja się świetnie bawię :->
    Podsumowując: cieszę się niezmiernie, że mimo tylu przeciwności
    dokonałeś tak spektakularnych postępów. Umiesz już poprawnie cytować,
    odpowiadać we właściwym miejscu, masz poprawne kodowanie, a nawet (!!!)
    udało Ci się niemożliwe, czyli okiełznanie tego badziewia udającego
    antywirus. Gratulacje. Jeszcze tylko przebrnij przez poradnik przekazany
    przez RoMana i być może ktoś będzie chciał z Tobą gadać :->

    Maciek

  • 50. Data: 2011-01-28 17:32:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 10:33 AM, Maciek wrote:
> [...]
    > antywirus. Gratulacje. Jeszcze tylko przebrnij przez poradnik przekazany
    > przez RoMana i być może ktoś będzie chciał z Tobą gadać :->

    jeszcze sie tylko musi nauczyc odpowiadac na temat.