  • 31. Data: 2011-01-27 09:02:20
    Temat: Re: Darowizna od rodzica a termin zg?oszenia [OT]
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Pawel wrote:

    > niektórzy użytkownicy mają orginalne oprogramowanie... więc
    > wyrzucenie go bo wkleja stopke było by dopiero idiotyzmem

    Co jakiś czas wpada na news ktoś, kto dokleja ten syf i za każdym
    razem zostaje objechany i za każdym razem twierdzi,
    że nic się z tym nie da zrobić. Potem jednak okazuje się niektórzy z nich
    potrafią myśleć
    i radzą sobie z tym i nie doklejają tych reklam. Jeśli nie potrafisz
    samodzielnie
    tego rozwikłać, to poszukaj w archiwum tych, którzy doklejali
    i zapytaj jak sobie poradzili.

  • 32. Data: 2011-01-27 10:16:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pawel w <news:ihr34v$fv6$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    ^^^^^^

    > niektórzy użytkownicy mają orginalne oprogramowanie...

    Tacy chyba mogą skorzystać ze wsparcia:
    <q>
    Kontakt:

    Adres e-mail: p...@e...pl
    Telefon: 32 259 11 88

    UWAGA!
    Przed telefonicznym kontaktem z działem pomocy technicznej:

    - przygotuj aktualną nazwę użytkownika i hasło programu,
    - w przypadku wznowień - numer seryjny wznowienia, ewentualnie poprzednią
    nazwę użytkownika lub numer seryjny,
    - włącz komputer, na którym występuje problem, prawdopodobnie w czasie
    rozmowy zostaniesz poproszony o wykonanie na nim kilku prostych operacji,
    - w trakcie rozmowy z pomocą techniczną przekaż dokładne informacje o
    problemie.
    </q>

    Poza tym w "Podręcznik użytkownika"
    *4.1.3.2.1 Dołączanie notatki do treści wiadomości* stoi:

    "W programie są dostępne ustawienia Oznacz
    otrzymaną i przeczytaną wiadomość e-mail oraz Oznacz wysyłaną
    wiadomość e-mail. Użytkownik może zdecydować, czy oznaczane
    mają być wszystkie wiadomości, tylko zainfekowane wiadomości czy
    nie mają one być oznaczane wcale."

    Czyli jednak użytkownicy jak w podkreślonym...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 33. Data: 2011-01-27 11:20:49
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

> [...]
    > samodzielnie
    > tego rozwikłać, to poszukaj w archiwum tych, którzy doklejali

    Czepiacie się jakiś bzdur ze stopką bo to jedyna rzecz jaką możecie wnieść
    do tego postu...

  • 34. Data: 2011-01-27 12:55:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 07:25, Pawel pisze:
    > niektórzy użytkownicy mają orginalne oprogramowanie... więc wyrzucenie go bo
    > wkleja stopke było by dopiero idiotyzmem
    Ci, którzy mają oryginalne i są na tyle ograniczeni, żeby nie umieć
    znaleźć w instrukcji/dokumentacji odpowiednich opcji, pozostaje wsparcie
    techniczne producenta. Tam powinni potrafić nawet największemu debilowi
    wyjaśnić, jak wyłączyć dodawanie kretyńskich dodatków do maili.

    PS: Oczywiście tam nie wyjaśnią co to jest poprawna pisownia,
    ortografia, gramatyka itd. Do tego trzeba skończyć przynajmniej te 5
    klas szkoły podstawowej.

    Maciek

  • 35. Data: 2011-01-27 13:00:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 12:20, Pawel pisze:
    > Czepiacie się jakiś bzdur ze stopką bo to jedyna rzecz jaką możecie wnieść
    > do tego postu...
    Zapytaj rodziców, opiekunów, czy co tam masz, co się dzieje, gdy w
    trakcie rozmowy z kimś dłubiesz w nosie, plujesz mu na buty, bekasz, czy
    co tam jeszcze lubisz robić, żeby pokazać, że masz kogoś w dupie. Te
    Twoje pożal się Boże posty, to właśnie taka forma "rozmowy", przy czym
    masz jeszcze czelność mieć pretensje, że komuś nie podoba się forma w
    jakiej zadajesz pytania i nie mają ochoty na nie odpowiadać :->

    Maciek

  • 36. Data: 2011-01-27 13:23:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.01.2011 13:55, Maciek pisze:
    > Tam powinni potrafić nawet największemu debilowi
    > wyjaśnić, jak wyłączyć dodawanie kretyńskich dodatków do maili.

    Nie bądź taki pewny, że zidiociały producent paściatego oprogramowania
    będzie miał lepszą pomoc techniczną.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 37. Data: 2011-01-27 13:28:48
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

> [...]
    > masz jeszcze czelność mieć pretensje, że komuś nie podoba się forma w
    > jakiej zadajesz pytania i nie mają ochoty na nie odpowiadać :->

    Skoro tak to po jaki gwint czytasz takie posty ?. Nie masz co robić czy moze
    dostajesz kase za przeczytanuie wszystkich postów.

  • 38. Data: 2011-01-27 13:38:00
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > PS: Oczywiście tam nie wyjaśnią co to jest poprawna pisownia,
    > ortografia, gramatyka itd. Do tego trzeba skończyć przynajmniej te 5

    Przemówił typowy bezrobotny onetowiec...

  • 39. Data: 2011-01-27 13:48:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Nie bądź taki pewny, że zidiociały producent paściatego oprogramowania
    > będzie miał lepszą pomoc techniczną.
    Wiesz, inni sobie jakoś radzą z wyłączeniem tego, więc zakładam, że ktoś
    procedurę musi znać. Producent chyba najlepiej. A jakość pomocy
    technicznej mnie nie obchodzi - mogą użytkownikowi to nawet wystukać
    morsem, byleby dotarło :-)

    Maciek

  • 40. Data: 2011-01-27 13:55:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 14:38, Pawel pisze:
    > Przemówił typowy bezrobotny onetowiec...
    Halo! To Ty piszesz z onetu w typowych godzinach pracy, więc może
    przestań robić z siebie debila :->

    Maciek