  • Data: 2003-03-10 12:34:08
    Temat: Darowizna na Komitet Rodzicielski tylko przelewem?
    Od: "peters" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szlag mnie omal nie trafil, gdy panienka w US oznajmila mi z szerokim
    usmiechem na ustach, ze nie moge
    odliczyc od podstawy opodatkowania skladek na KR. Skladki musza byc placone
    przelewem.
    Mam teraz ochote nawygarniac panience z sekretariatu szkoly, a przede
    wszystkim ministerstwu.
    Zlodziejstwo jak zawsze. Wprowadzic po cichu zmiany w przepisach, by czesc
    ludzi nie mogla dokonac odliczen.

    --
    pozdrawiam, peters
    p...@p...onet.pl