  • 11. Data: 2009-06-24 13:01:24
    Temat: Re: Darowizna mieszkania dzieciom -coś się zmieniło?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Szczególnie po rozwodzie siostry ze szwagrem...
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2009-06-24 13:13:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 15:01:24 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Szczególnie po rozwodzie siostry ze szwagrem...

    Nie sądź po sobie - są ludzie którzy nie mają nic przeciwko wspólnocie
    majątkowej i nie rozwodzą się po 5 minutach. Życzę powodzenia...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2009-06-24 13:14:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 14:39:03 +0200, spp napisał(a):
    > Dasz sobie radę.

    Tak leczysz frustracje? :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2009-06-24 13:32:14
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&q=rozw%C
    3%B3d+mieszkanie&btnG=Szukaj&sitesearch=groups.googl
    e.com

    -----

  • 15. Data: 2009-06-24 13:33:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

> [...]
    w.html

    > Gdzie w tym artykule jest o tej drugiej opcji? Nie widzę, a sprawa rozbija
    > się o to, że notariusz twierdzi jakoby tej drugiej opcji nie było.

    Na drugiej stronie.

    Link dla leniuszka:

    http://wyborcza.pl/1,76842,6657967,Podatki_od_spadko
    w.html?as=2&ias=2

    MJ

  • 16. Data: 2009-06-24 14:02:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Tak leczysz frustracje? :)

    To ja pisałem o 'niedouczonych notariuszach'?

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-06-24 14:16:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 15:33:44 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    > Na drugiej stronie.
    > Link dla leniuszka:

    Raczej dla ślepaka, nie zauważyłem że jest podzielony na strony :)
    Dzięki!

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 18. Data: 2009-06-24 14:22:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 16:02:28 +0200, spp napisał(a):
    > To ja pisałem o 'niedouczonych notariuszach'?

    Różni notariusze potrafią różne głupoty zrobić ;)
    Nie twierdziłem że notariusze są niedouczeni, tylko pytałem czy przypadkiem
    nie trafiłem na takowego...

    Jeśli w Wyborczej niczego nie pomieszali, to faktycznie nic się nie zmieniło
    i notariusz nie miał racji.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 19. Data: 2009-06-24 14:42:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 15:32:14 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&q=rozw%C
    3%B3d+mieszkanie&btnG=Szukaj&sitesearch=groups.googl
    e.com

    Jej, straszne... :) Skoro ktoś się żeni i chce mieć wspólne mieszkanie to
    nie widzę powodu by mu tego zabraniać.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 20. Data: 2009-06-24 14:53:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Jeśli w Wyborczej niczego nie pomieszali, to faktycznie nic się nie zmieniło
    > i notariusz nie miał racji.

    Nie ja jeden napisałem że się zmieniło i że notariusz miał rację.

    Darowizna mieszkania na córkę jest zwolniona z podatku, na małżonków -
    mąż zapłaci podatek od połowy.

    --
    spp