  • Data: 2005-07-13 09:10:44
    Temat: Darowizna dla dziecka
    Od: " meg" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam pytanie do grupowiczów :)
    W roku 2002 dobudowałam do wspólnej nieruchomości pomieszczenie, które
    podarowałam na cele mieszkaniowe swojej córce/wtedy 2-letniej/. Koszt tej
    dobudowy to około 8500 zł, mam na to rachunki. Umowa darowizny była spisana
    tylko odręcznie, czy jest ważna ?
    Jesli nie, to co trzeba zrobić, by dziecko miało zabezpieczenie na
    przyszłość ? Na nieruchomości jest jeszcze 2-ch współwłaścicieli, wyrazili
    zgodę na piśmie na tą budowę.
    Czy muszę opłacić jakieś podatki? W roku darowizny powiedziano mi, ze nie...