  • 1. Data: 2002-06-05 13:09:00
    Temat: DG wymagające koncesji ???
    Od: "Cezar" <r...@w...pl>

    Gdzie mogę znaleźć spis wszystkich DG
    wymagających koncesji?
    Z góry dziękuję za info.

  • 2. Data: 2002-06-07 22:01:45
    Temat: Re: DG wymagajace koncesji ???
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "Cezar" <r...@w...pl> skribis:

    >Gdzie mogę znaleźć spis wszystkich DG
    >wymagających koncesji?
    >Z góry dziękuję za info.

    Obowiązek uzyskania koncesji wynikać może jedynie z Prawa działalności
    gospodarczej.

    Uzyskania koncesji wymaga obecnie wyłącznie podjęcie działalności
    gospodarczej w zakresie:

    poszukiwania lub rozpoznawania złóż kopalin, wydobywania kopalin ze złóż,
    bezzbiornikowego magazynowania substancji oraz składowania odpadów w
    górotworze, w tym w podziemnych wyrobiskach górniczych,
    wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią i amunicją oraz
    wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym,
    wytwarzania, przetwarzania, magazynowania, przesyłania, dystrybucji i
    obrotu paliwami i energią,
    ochrony osób i mienia,
    transportu lotniczego oraz wykonywania innych usług lotniczych,
    budowy i eksploatacji autostrad płatnych,
    zarządzania liniami kolejowymi oraz wykonywania przewozów kolejowych,
    rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych.

    cytat za poradnikiem dla rozpoczynajacych dzialalnosc, do znalezienia na
    http://www.mg.gov.pl/
    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,