  • 1. Data: 2002-06-05 13:03:24
    Temat: Czy ktoś ma pomysł na ciekawy temat pracy magisterskiej z prawa handlowego?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    jestem włąśnie przed wyborem przedmiotu, z którego miałąbym pisać pracę
    magisterską. Zastanawiam się nad prawem handlowym,ale nie chciałabym pisać
    czegoś tak oklepanego jak np. upadłość, likwidacja itp...
    Z góry dziękuję za pomysły i pozdrawiam

    -Magda

  • 2. Data: 2002-06-05 13:44:36
    Od: "Marco" <m...@i...com.pl>

    fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - aspekty prawne.
    Pierwsze co mi wpadło na myśl
    mac

  • 3. Data: 2002-06-05 16:03:23
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

> [...]
    | magisterską. Zastanawiam się nad prawem handlowym,ale nie chciałabym pisać
    | czegoś tak oklepanego jak np. upadłość, likwidacja itp...

    spolka zoo jednoosobowa i jej przeksztalecenie w SA

    vladi

  • 4. Data: 2002-06-05 16:49:24
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - aspekty prawne.
    > Pierwsze co mi wpadło na myśl
    > mac

    o jaki piękny temacik polecam :)
    komisja zada ci pytanka w stylu :
    1. Omów zdolność spolek w organizacji do łączenia - podstawy prawne ...
    2. Podatek dochodowy a łączenie , podaj przykłady
    3. Omów żródło wypłat dopłat przez spólke nowo zawiązaną w wyniku łączenia sie
    i podaj termin lub zdarzenie zmuszające spolke do wypłat.
    i tutaj jakiś mily pan z komisji może zadać pytanko z serii czy aby napewno ty
    to umiesz i spyta :
    o źrodło dopłat ze strony spoly przejmującej jeśli nie posiada ona kapitału
    zapasowego i nie wykazała zysku ?
    odpowiesz śpiewająco na takie pytanka i jeśli przez nie leniuchowałeś i miałes
    dobre ocenki to 5 bardzo ładnie bedzie wyglądać na dyplomie ;))))
    powodzenia