  • 1. Data: 2003-07-01 09:01:06
    Temat: DG i rezygnacja jeszcze przed ZUS em
    Od: "Paweł" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    10 dni temu zaczeła działać moja działalność (NA PAPIERZE) ,nie byłem
    jeszcze w ZUSie
    i mam takie pytanie- jeśli chce zapałzoać to bede obciążony jakimis kosztami
    za prowadzenie działalności przez te 10 dni skoro jeszcze nie złozyłem w
    ZUZie umowy o ubezpieczeniu?
    a może bede miał jakąś kare za 3 dni spuźnienia?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-01 10:26:24
    Temat: Re: DG i rezygnacja jeszcze przed ZUS em
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Jul 2003, Paweł wrote:

    >+ Witam
    >+ 10 dni temu zaczeła działać moja działalność (NA PAPIERZE) ,

    Znaczy: nie zacząłeś działalności, nie zostawiłeś śladów
    w postaci umów, faktur i innych takich ?
    No to leń z ciebie ;) - gdzieś tak w ostatnich 48 godzinach był
    wątek w tym temacie, odszukaj - w nim były linki do reszty
    komentarzy !

> [...]
    >+ ZUZie umowy o ubezpieczeniu?
    >+ a może bede miał jakąś kare za 3 dni spuźnienia?

    IMO termin zgłoszenia DG do US i ZUS może być późniejszy niż
    *zadeklarowany* do EDG - aczkolwiek istnieją opinie przeciwne.
    Ja zaczynałem później - ZUS się upomniał to im wyjaśniłem że owszem,
    zacznę, ale jeszcze nie dziś ;)

    pozdrowienia, Gotfryd