  • Data: 2007-03-16 09:26:02
    Temat: DG i dojazd do pracy - koszt?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Rozliczam koszty użytkowania swojego auta w DG kilometrówką. Czy przebieg
    typu "Dom-Praca-Dom" może być uznany za koszt, czy też nie mam prawa go tam
    wrzucać?

    Z jednej strony widzę że tak:

    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/2886,czy-wydatki
    -na-dojazd-do-pracy-sa-kosztem.html

    ... a z drugiej strony księgowy mówi że nie, i że przy kontroli podatku
    dochodowego od razu wyrzucają to z kosztów...

    Jak w końcu jest? Googlałem za jakimś jednoznacznym i wiarygodnym linkiem
    omawiającym ten temat, ale bez skutku... :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004