  • 1. Data: 2005-08-27 13:23:12
    Temat: DG a samochod
    Od: "RR" <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Prowadze jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza (KPiR). Chce kupic
    samochod i zastanawiam sie na kilkoma rzeczami. Po pierwsze czy ma znaczenie
    czy bedzie to samochod kupiony jako 'prywatny' i uzytkowany w celu
    prowadzenia firmy, czy jako samochod firmowy i jakie sa plus i minusy obu
    rozwiazan. Czy bede mogla wrzucac w koszty benzyne?
    Kolejna rzecz, poniewaz firma jest mloda i gotowki brak, chce wziac kredyt.
    Pytanie brzmi: czy lepiej wziac kredyt lub kupic samochod na raty (ok 5000
    zl), czy pozyczyc od rodziny? Chodzi mi o to, ze jako firma to w chwili
    obecnej tych pieniedzy nie mam, a jezeli kupie sobie samochod za taka kwote,
    ktora wziela sie nie wiadomo skad, czy nikt sie nie przyczepi?

    Za chaos przepraszam
    Pozdrawiam i z gory dziekuje
    RR