  • Data: 2008-05-21 06:24:22
    Temat: [DG] Zakup auta osobowego w koszty?
    Od: "LRG" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    Czy może ktoś mi podać dokładna podtsawę wrzucenia
    auta osobowego w koszty działalności gosp?
    Dwie ksiegowe mówią co innego, internet (money.pl)
    twierdzi jeszcze co innego...
    Mam działalnosc, którą zamknę w grudniu br.
    Do tego czasu, podpisałem z kontrahentem kontrakt -
    swiadczenie usługi 50km od domu... w związku z tym
    muszę kupic jakies auto.. wybor padl na auto za 19 tys.
    osobowe. I teraz pytanie czy mogę zakup tego auta
    jednorazowo wrzucic w koszty? Nie chodzi mi
    o pozniejsze odliczanie VATu od paliwa - tylko
    dla 'celów podatku dochodowego'.
    Dziękuję za odpowiedz.

    Z pozdrowieniami
    Grzegorz