  • 1. Data: 2005-09-02 11:35:46
    Temat: DG - ZUS - umowa zlecenie
    Od: "Tadeusz Olszewski" <tadeusz-olszewski@usun_.elknet.pl.to_tez_usun>

    Dużo ostatnio mówiło się o tym, że sejm "poprawi" lukę w przepisach
    pozwalającą płacić niższe składki z umowy zlecenie zamiast składek z DG.
    Przejżałem kilka ostatnich dzienników i nic na ten temat nie znalazłem.
    Sprawdzałem DU od 150 do 161. Jedyne co znalazłem o zmianie składek zus to
    DU.150 poz. 1248, jednak o dotyczy osób rozpoczynających działalność gosp.
    oraz rolników. Czy przepisy, o których mowa w pierwszym zdaniu zostały
    poprawione, czy też szczęśliwie, przeoczono ten budżetowy problem.

    Pozdrawiam
    Tadeusz Olszewski