eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy zawsze trzeba wprowadzac do rejestru wyposazenia. lub srodkwo trwalych ? › Czy zawsze trzeba wprowadzac do rejestru wyposazenia. lub srodkwo trwalych ?
  • Data: 2004-12-08 21:28:58
    Temat: Czy zawsze trzeba wprowadzac do rejestru wyposazenia. lub srodkwo trwalych ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy przy dzialalnosci rozliczanej jesli chodzi o dochodowy na zasadzie
    ryczaltu i dodatkowo rowniez rozliczajac VAT trzeba zakupione urzadzenie
    spelniajace warunki "bycia srodkiem trwalym" trzeba wprowadzac je do
    ewidencji srodkow trwalych ? A co z wyposazeniem ? Chodzi o to ze przy takim
    zalozeniu nie bede nic amortyzowal bo to jest ryczalt i nie ma po co.
    Natomiast jesli moglbym to zaksiegowac jako calosc, byla by mozliwosc
    odzyskania VAT-u. Z tego co wiem to przy srodkach trwalych tez mozna jakos
    VAT odzyskac (moze to tylko przy samochodach), ale ja naprawde nie widze
    sensu amortyzacji w takiej sytuacji czegokolwiek. Czy moge takiego
    urzadzenia nie wprowadzac jako srodka trwalego ?

    Patryk