  • 31. Data: 2011-08-25 13:45:56
    Temat: Re: Czy wynajmuj?cy mo?e ??da? o?wiadczenia o obrotach firmy?
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 25.08.2011 15:31, wromek wrote:

    > bo chodzi k-mac o zaufanie najemcy do wynajmujacego (ze nie wykorzysta
    > zdobytych danych do czegos tam) ale dziwne, ze musze to Tobie tlumaczyc.

    To że masz nad głową "dymek" (jak w komiksie), to nie znaczy że inni ten
    dymek widzą - póki nie przepiszesz jego zawartości póty zakładaj że
    jednak nie wiemy o co Ci chodzi.

    Przy czym mimo że teraz rozumiem w końcu o czym pisałeś, nie zmienia
    faktu że to jest takie samo zaufanie jak to do organów skarbowych, a do
    tego nie za bardzo rozumiem co to ma wspólnego z cywilizowanymi krajami
    - to raczej typowe wykorzystanie uprzywilejowanej pozycji.

    Tomek

  • 32. Data: 2011-08-25 13:47:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wromek,

    Thursday, August 25, 2011, 3:31:03 PM, you wrote:

    > bo chodzi k-mac o zaufanie najemcy do wynajmujacego (ze nie wykorzysta
    > zdobytych danych do czegos tam) ale dziwne, ze musze to Tobie tlumaczyc.

    A gdzie - kwa nać! - zaufanie drugiej strony? I dlaczego - kwa nać! -
    wyciąłeś istotny kontekst? Bo nie pasował - kwa nać! - do idei? O ile
    w Twoim przypadku można w ogóle mówić o jakiejkolwiek spójności idei.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2011-08-25 13:50:46
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 25 Aug 2011 15:45:56 +0200, tomek <t...@o...pl> wrote:

    >To że masz nad głową "dymek" (jak w komiksie), to nie znaczy że inni ten
    >dymek widzą - póki nie przepiszesz jego zawartości póty zakładaj że
    >jednak nie wiemy o co Ci chodzi.

    a propos:
    http://dilbert.com/dyn/str_strip/000000000/00000000/
    0000000/100000/30000/2000/400/132445/132445.strip.pr
    int.gif
    :-)

  • 34. Data: 2011-08-25 13:59:22
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > A gdzie - kwa nać! - zaufanie drugiej strony? I dlaczego - kwa nać! -
    > wyciąłeś istotny kontekst? Bo nie pasował - kwa nać! - do idei? O ile
    > w Twoim przypadku można w ogóle mówić o jakiejkolwiek spójności idei.

    sorry, nie mam czasu na pierdoly.

  • 35. Data: 2011-08-25 14:06:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wromek,

    Thursday, August 25, 2011, 3:59:22 PM, you wrote:

    > sorry, nie mam czasu na pierdoly.

    ROTFL!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-08-25 14:32:39
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 25.08.2011 15:50, Jarek Andrzejewski wrote:

    > a propos:
    > http://dilbert.com/dyn/str_strip/000000000/00000000/
    0000000/100000/30000/2000/400/132445/132445.strip.pr
    int.gif
    > :-)

    No właśnie :-)

    Tomek

  • 37. Data: 2011-08-25 15:28:47
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (25.08.2011 15:31), wromek wrote:

    > bo chodzi k-mac o zaufanie najemcy do wynajmujacego (ze nie wykorzysta
    > zdobytych danych do czegos tam) ale dziwne, ze musze to Tobie tlumaczyc.

    Czyli nie są to relacje oparte na zaufaniu, tylko jest to sytuacja kiedy
    najemca musi ufać wynajmującemu, bo żadnych gwarancji poza zaufaniem nie
    ma.

    Taka droba różnica jakby....

    p. m.

  • 38. Data: 2011-08-25 18:20:33
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Czyli nie są to relacje oparte na zaufaniu, tylko jest to sytuacja kiedy
    > najemca musi ufać wynajmującemu, bo żadnych gwarancji poza zaufaniem nie
    > ma.
    >
    > Taka droba różnica jakby....

    a uzerales sie kiedys z najemca, ktory nie placi i nie chce sie
    wyprowadzic?!
    ja sie uzeram od ponad roku - wlasnie uzyskalem NZ i bede mial od tego
    sprzeciw, z ktorym bede sie musial dalej jebac-wiec mi nie filozofuj.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 39. Data: 2011-08-25 19:02:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wromek,

    Thursday, August 25, 2011, 8:20:33 PM, you wrote:

> [...]
    > ja sie uzeram od ponad roku - wlasnie uzyskalem NZ i bede mial od tego
    > sprzeciw, z ktorym bede sie musial dalej jebac-wiec mi nie filozofuj.

    Czy informacje z jego kasy fiskalnej pomogłyby Ci w odzyskaniu
    pieniędzy?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2011-08-25 20:03:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (25.08.2011 20:20), wromek wrote:

> [...]
    > ja sie uzeram od ponad roku - wlasnie uzyskalem NZ i bede mial od tego
    > sprzeciw, z ktorym bede sie musial dalej jebac-wiec mi nie filozofuj.

    A widziałeś kiedyś zachód słońca? Ja widziałem. I będę jeszcze widział
    kilka razy.

    Tyle samo ma w/w wspólnego z relacjami opartymi na zaufaniu jak twoje
    problemy z najemcą.

    p. m.