eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy ulga budowlana = ulga remontowa (pod względem rodzaju wydatków)? › Czy ulga budowlana = ulga remontowa (pod względem rodzaju wydatków)?
  • Data: 2003-05-28 07:07:16
    Temat: Czy ulga budowlana = ulga remontowa (pod względem rodzaju wydatków)?
    Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Prześledziłem archiwum, i w poscie z 7 marca na postawione w temacie
    pytanie:
    "duża ulga budowlana - co można a co nie"
    padła odpowiedź:
    "To samo co w uldze remontowej pod warunkiem, że jeszcze się tam nie
    zameldowałeś."

    Czy tak jest na pewno?
    Proszę o odpowiedź i najlepiej jakąś wykładnię - jest to dla mnie bardzo
    istotna informacja. Co do ulgi remontowej jest rozporządzenie, wielokrotnie
    tu przywoływane, odnośnie rodzaju wydatków. Nie znam natomiast odpowiednika
    dla dużej ulgi budowlanej.

    Pozdrawiam
    Arek