  • 1. Data: 2003-10-11 12:07:14
    Temat: Czy to jest jakas dzialalnosc gospodarsza?
    Od: "dzialkowiec" <s...@W...pl>

    Czesc.
    Sytuacja jest taka: jestem dzialkowcem 0,5 ha. Na dzialce mam zamiar zbudowac
    tunele foliowe i uprawiac pomidory, kapuste, kalafiory no i oczywiscie je
    sprzedawac.
    Chcialem sie dowiedziec czy jest to jakas dzialalnosc i czy trzeba sie z tego
    jakos rozliczac?

    Dzieki czesc.

  • 2. Data: 2003-10-11 19:34:25
    Temat: Re: Czy to jest jakas dzialalnosc gospodarsza?
    Od: pito<p...@a...pl>

> [...]
    je
    > sprzedawac.
    > Chcialem sie dowiedziec czy jest to jakas dzialalnosc i czy trzeba sie

    Musisz udac sie do Urzedu i zapytac, poniewaz moze to sie lapac pod
    dzialy specjalne produkcji rolnej.W urzedzie Ci powiedza jesli podasz
    jaka bedzie wielkosc tej uprawy itd.Jeslo okaze sie ze beda to dzialy
    specjalne to wypelnisz PIT-6 na zgloszenie tych dzialow, i otrzymasz
    decyzje o miesiecznej stawce podatku ktory bedziesz musial
    odprowadzic. Na koniec roku do 30.04. skladasz zeznanie podatkowe
    PIT-36 dla podatnikow, jest tam miejsce na wykazanie dochodu ze
    sprzedazy. MOzna byc na KPIR prowadzac dzialy ale nie wiem kiedy i
    jak to sie odbywa. JEsli nie jest sie na ksiazce to zdaje sie ze podaje
    sie dochod jakis szacunkowy.Jesli w swooim Urzedzie masz taka mila
    Pania jak ja to ci wszystko powie.
    pzdr

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-10-22 19:54:11

    > Musisz udac sie do Urzedu i zapytac,.....W urzedzie Ci powiedza jak to
    >sie...... Jesli w swooim Urzedzie masz......

    Ale mam pytanko do jakiego Urzedu sie udać??

    pozd.