  • 31. Data: 2005-03-04 23:16:07
    Temat: Re: wiersze a szczeble
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Mar 2005, Jarek Spirydowicz wrote:
    [...]
    >+ Co niby to wcześniej uchylało?

    No skalę podatkową 40% *w zakresie* od 600 kzł wzwyż, czyż nie ??

    Wiersz "40%" nowej tabeli uchylał tylko CZĘŚĆ wiersza starej
    tabeli - do kwoty 600 kzł. Resztę uchylał wiersz czwarty (nowy).
    Mniej więcej tak jakby istniał przepis:
    "podatek od psów i kotów wynosi 50 zł od sztuki",
    nowelizacja wprowadzała:
    "podatek od psów wynosi 80 zł a od kotów 200 zł"
    oraz TK orzekł iż uchyza zapis "a od kotów 200 zł".
    Przecież nie znaczyłoby to ani że od kotów nie ma
    podatku ani że wynosi on 80 zł - tylko zostawałoby
    50 zł.
    No to w dochodowym zostaje "stare" 40% ! (nie mylić z TAK SAMO
    WYGLĄDAJĄCYM :) "nowym" 40% !!).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 32. Data: 2005-03-09 20:00:58
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0503032352500.4284@athlon>,

    > On Thu, 3 Mar 2005, Jarek Spirydowicz wrote:
    > [...]
    >
    > No skalę podatkową 40% *w zakresie* od 600 kzł wzwyż, czyż nie ??

    [wyjaśnienie]

    Aha. No zgoda :)

    --
    pozdrawiam