  • 1. Data: 2010-06-21 14:37:57
    Temat: Czy opłaty zm.dow.rej sam.ŚT w koszty?
    Od: kenubi <n...@n...pl>

    Czy możliwe jest wrzucenie w koszty ..kosztu ponownej rejestracji w związku
    ze zmianą adresu zamieszkania=siedziby? (1 os,kpir)
    tj. tablice rejestracyjne + rejestracja pojazdu (opł.ewidencyjna)
    45+135 zł
    Samochód "od początku" w ŚT.
    Wydaje mi się że nie, ale zapytać chyba można ;)
    p.s. Nie umiem sensownie zapytać google.

  • 2. Data: 2010-06-21 15:05:23
    Temat: Re: Czy opłaty zm.dow.rej sam.ŚT w koszty?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    kenubi wrote:

> [...]
    > Samochód "od początku" w ŚT.
    > Wydaje mi się że nie, ale zapytać chyba można ;)
    > p.s. Nie umiem sensownie zapytać google.

    A dlaczego nie? To przecież normalne opłaty związane
    z eksploatacją pojazdu. Jak ci się skończy dowód rejestracyjny, to co,
    wydatek na kolejny nie jest już kosztem w działalności?