  • Data: 2004-06-02 07:52:07
    Temat: Czy jest to ukryta podwyzka?
    Od: "bee" <mr@bee> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    placiłem do tej pory 79 zł. abonementu za internet.
    73,83 NETTO + 5,17 VAT = 79,00
    W związku z nową ustawą o VAT, zmieniła się
    stawka VAT z 7 na 0%, ale wartość brutto u mojego
    dostawcy nie zmieniła się. Czyli podwyższyli sobie
    cenę netto do 79 zł. Jest to wg mnie podwyżka
    (moge być przeciez płatnikiem VAT), a nie zostałem
    o tym powiadomiony.
    Podobna sytuacja jest z abonamentem za kablówkę,
    gdzie podatek VAT został zmniejszony, a cena brutto - nie.
    Jak to jest z punktu widzenia praw konsumentów?

    Pozdrawiam,
    bee