  • 1. Data: 2006-12-04 20:21:56
    Temat: Czy jest to legalne ?
    Od: "fink" <f...@a...qwe>

    Firma zarejestrowana w Polsce kupuje towar w np. Estonii z zerową stawką VAT
    i wysyła ten towar do Rosji wystawiając fakturę bez VAT. Towar nie
    przekracza granice Polski.

  • 2. Data: 2006-12-04 22:15:15
    Temat: Re: Czy jest to legalne ?
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "fink" <f...@a...qwe> napisał w wiadomości
    > Firma zarejestrowana w Polsce kupuje towar w np. Estonii z zerową stawką
    > VAT i wysyła ten towar do Rosji wystawiając fakturę bez VAT. Towar nie
    > przekracza granice Polski.

    Legalne eto nie jest, ale nawet jakby towar był w Polszy, to zobowiązanie
    VAT
    i tak wystąpi w ROSSIJI, wiec po co taka karkołomna ekwilibrystyka ?
    Siakis lewobolszoj certyfikat nada ?

  • 3. Data: 2006-12-04 22:51:17
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

> [...]
    > Firma zarejestrowana w Polsce kupuje towar w np. Estonii z zerową stawką
    > VAT i wysyła ten towar do Rosji wystawiając fakturę bez VAT. Towar nie

    A co widzisz tutaj dziwnego?
    Co za różnica, czy towar wyślesz z Estonii, Grecji, czy Niemiec?

    --
    vertret

  • 4. Data: 2006-12-08 09:45:50
    Od: "fink" <f...@a...qwe>

    Użytkownik "vertret" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "fink" <f...@a...qwe> napisał w wiadomości
    >
    > A co widzisz tutaj dziwnego?
    > Co za różnica, czy towar wyślesz z Estonii, Grecji, czy Niemiec?

    Nie bylem tego pewien ale juz wiem :)

    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/14165,vat-unijne
    -posrednictwo-a-zerowa-stawka.html