eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy jakoś się uwzględnia świadczenie rehabilitacyjne ZUS w zeznaniu podatkowym za 2006r? › Czy jakoś się uwzględnia świadczenie rehabilitacyjne ZUS w zeznaniu podatkowym za 2006r?
  • Data: 2007-03-11 21:50:17
    Temat: Czy jakoś się uwzględnia świadczenie rehabilitacyjne ZUS w zeznaniu podatkowym za 2006r?
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Wlaśnie zabieram się za zrobienie rozliczenia mojego ojca.
    Uległ on udarowi we wrześniu 2005. Przebywał na zwolnieniu lekarskim
    przez pol roku. Potem ZUS przyznał mu świadczenie rehabilitacyjne na 6
    miesięcy i potem na jeszcze 6 miesięcy czyli łącznie rok. Na świadczeniu
    tym pozostawał ojciec od marca 2006 do marca 2007. W chwili obecnej
    czeka na komisje lekarską gdyż ubiega się o przyznanie 1 grupy
    inwalidzkiej i renty. W związku z tym nie bardzo wiem i proszę was o
    pokierowanie mnie trochę czy okres świadczenia rehabilitacyjnego ZUS mam
    jakoś ująć w zeznaniu podatkowym? Przez cały 2006 rok ojciec był
    niepracujący i tak jest do dziś. Mam większość rachunków za leki ojca z
    aptek. Samodzielnie zeznanie podatkowe tworzę pierwszy raz dlatego może
    moje zapytanie wydać się komuś dziwne ale ja naprawdę jestem zielony w
    tym temacie. Jesli to istotne to do tworzenia zeznania podatkowego
    używam programu PITY2006.
    Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
    Norbert