  • Data: 2005-08-09 07:47:20
    Temat: Czy US moze zadac ode mnie historii rachunku.
    Od: "Agus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    mam taki problem.

    Kupuje mieszkanie (czesciowo na kredyt czesciowo za gotowke, ktora zostanie
    mi pozyczona przez rodzine na tzw "gebe") i mam takie pytanie. Czy US moze
    zadac ode mnie historii mojego rachunku bankowego celem ustalenia skad (z
    jakiego zrodla pochodza pieniadze).

    mieszkanie to wydatek 150 tys, kredyt w wysokosci 80 tys, moje zarobki
    legalne to 4 tys netto.

    Nikt z rodziny nie chce wyplacac gotowki i chca mi przelac to na moje konto
    a ja sie boje ze US dochrzani sie iz posiadalam pieniadze z nielegalnego
    zrodla. :/

    Agus