  • 11. Data: 2009-05-04 09:38:10
    Temat: Re: Czy US moze kwestionowac koszty uzyskania przychodow?
    Od: Basia F <B...@g...com>

    On 1 Maj, 17:36, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > Q wrote:

    > Formalnie do tysiaca złotych, ale chyba
    > bylbys pierwszym przypadkiem w Polsce.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Do tysiąca moze i tak ale ryzyko kary zalezy od urzedu i sa takie
    ktore lubia z tego tytlu sciagac ludzi.
    Znam kilka przypadkow z jednego urzedu w tm swoj wlasny kosztujacy
    mnie na szczescie tylko 150 zl ( dane sprzed 3 lat)

    Basia F.

  • 12. Data: 2009-05-04 22:15:50
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Znam kilka przypadkow z jednego urzedu w tm swoj wlasny kosztujacy
    > mnie na szczescie tylko 150 zl ( dane sprzed 3 lat)

    rozumiem, ze to za zlozenie aktualizacji NIP-3 "po terminie"?

  • 13. Data: 2009-05-04 22:29:41
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > O ile faktycznie dojezdza to by przeszedl, z tym, że dobrze miec to jakos
    > tam uwiarygodnione.

    no pewnie, ze nie ma - od lat nie mieszka w miejscu zameldowania;

    to byl taki lancuszek ludzi niezbyt kumatych
    a ja mialem tego pecha, ze znalazlem ich "pomylke":
    - babka z kadr/plac wpisala za wysokie KUP
    a znajoma (oczywiscie niemajaca pojecia co to jest)
    tylko odebrala PIT-11 i na jego bazie miala wypelnic PIT-37;

    tak czy siak przekazalem jej pelna korekte,
    wszystko wyjasnilem i pozostawilem wybor - rece mam czyste :)

    > Bo tak czy siak jak dojdzie do kontroli, to najbardziej rykoszetem
    > dostaniesz ty, jak wkurzona sasiadka chlapnie niechcacy w US, ze to sasiad
    > jej co roku wypelnia

    dowodow, ze to ja jej wypelnialem PIT'a nie ma,
    ale na wszelki wypadek powiem jej,
    zeby nie wspominala o mnie - poza tym
    za wypelnienie PIT'a dostalem bacardi,
    ktorego to oczywiscie nie donioslem do domu :)

  • 14. Data: 2009-05-04 22:29:41
    Od: "Q" <n...@s...pl>

  • 15. Data: 2009-05-05 09:20:00
    Od: Basia F <B...@g...com>

    On 5 Maj, 00:15, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    > rozumiem, ze to za zlozenie aktualizacji NIP-3 "po terminie"?

    tak "po terminie"

    Basia

  • 16. Data: 2009-05-05 16:52:58
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Q pisze:

> [...]
    > a ja mialem tego pecha, ze znalazlem ich "pomylke":
    > - babka z kadr/plac wpisala za wysokie KUP
    > a znajoma (oczywiscie niemajaca pojecia co to jest)

    'Babka z kadr/płac' nie mogła tak sobie sama wpisać wyższych KUP,
    tylko tyle ile faktycznie zostało odliczone. Jeżeli zostały
    zastosowane wyższe KUP to tylko na podstawie pisemnego oświadczenie
    pracownika.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 17. Data: 2009-05-05 17:10:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nikiel ;) wrote:

    > 'Babka z kadr/płac' nie mogła tak sobie sama wpisać wyższych KUP, tylko
    > tyle ile faktycznie zostało odliczone. Jeżeli zostały zastosowane wyższe
    > KUP to tylko na podstawie pisemnego oświadczenie pracownika.

    Co niczego dalej nie zmienia.
    Kazali podpisac przy przyjmowaniu do pracy to podpisala.

  • 18. Data: 2009-05-06 06:42:18
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 05 May 2009 12:10:16 -0500, witek napisał(a):

    > Co niczego dalej nie zmienia.
    > Kazali podpisac przy przyjmowaniu do pracy to podpisala.

    A jakby jej kazali podpisać weksel na 1.000.000 zł albo darowiznę
    samochodu, to też by podpisała?