  • Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy Rzeczpospolita wprowadza w blad???
    From: Janusz <n...@s...please>
    Date: 17 Feb 2002 12:43:34 +0100

    Witam,

    W dodatku "Dobra Firma" do Rzeczpospolitej z dnia 12.02.2002 r.
    przeczytalem, ze do uslugowego prowadzenia podatkowej ksiegi przychodow i
    rozchodow potrzebne sa specjalne uprawnienia. Wydaje mi sie, iz w artykuje
    tym (strona F13, 3 akapit od gory - wytluszczony) pomylono pojecie "ksiegi
    podatkowe" z pojeciem "ksiegi rachunkowe". O ile wiem tylko prowadzenie
    ksiag rachynkowych wymaga specjalnych uprawnien. Uprawnienia takie nie sa
    wymagane w przypadku prowadzenia KPiR. Wydaje mi sie, iz blad ten wyniknal w
    skutek nieprawidlowej intereptacji ordynacji podatkowej.

    Czy ktos z Was moze potwierdzic moje domysly?

    Pozdrawiam,
    Janusz