  • 1. Data: 2003-06-13 15:30:51
    Temat: Co sie stanie jesli nie zaplace ZUS ?
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    w terminie albo zupelnie przestane placic przez np. 6 m-cy ??
    Jednoosobowa DG, deklaracja wypelniona zlozona do ZUS a kasa nie przelana
    na konto ?
    Co w tej sytuacji zrobi ZUS i kiedy ? Mam na razie ogromne koszta zwiazane z
    rozpoczeciem a przychody takie sobie - chociaz wyzsze niz przewidywane w
    biznes planie ;)

    Dziekuje za odp.
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-06-13 18:46:59
    Temat: Re: Co sie stanie jesli nie zaplace ZUS ?
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > Co w tej sytuacji zrobi ZUS i kiedy ? Mam na razie ogromne koszta zwiazane
    > rozpoczeciem a przychody takie sobie - chociaz wyzsze niz przewidywane w
    > biznes planie ;)
    Zacznie ściągać z odsetkami należne pieniądze.
    a kiedy? to na pewno jak będziesz miał następne ogromne koszta
    pawełJ

  • 3. Data: 2003-06-13 21:09:28
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:bccqnf$f5t$1@inews.gazeta.pl...
    > w terminie albo zupelnie przestane placic przez np. 6 m-cy ??
    > Jednoosobowa DG, deklaracja wypelniona zlozona do ZUS a kasa nie przelana
    > na konto ?

    to lepiej chyba wyrejestrowac sie z ubezpieczenia i dzialac dalej. Wiele
    osob tak robi.
    podobno grozi za to prokurator ale maja taki balagan ze przez kilka lat nie
    sprawdza.
    Znajomy w starych czasach przez 6 lat dzialal bez Zus'u i sie mu upieklo.