  • Data: 2004-01-17 19:49:48
    Temat: Clif leasing
    Od: Chris Gold <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie
    Mam spory problem i moze wiecie jak pomoc???
    Mam samochod w leasingu z Clifa. A clif ledwo dyszy i od jakiegos czasu
    nie wystawia faktur na leasing tylko trzeba mu placic zgodnie z
    harmonogramem platnosci, ktory jest elementem umowy leasingowej. Po
    zakonczeniu umowy leasingowej wyrazilem chcec zakupu samochodu. I
    otrzymalem z Clifa odpowiedz, ze owszem, ale na razie trzeba czekac.
    Wiec w dalszym ciagu korzystam z auta. W zwiazku z ta sytuacja mam do
    Was pare pytan:
    1) Czy zaplacone przeze mnie bez faktury raty sa k.u.p. (jezeli
    opoznialem platnosc to dostawalem noty odsetkowe-woec musialem placic).
    2) Czy poniewaz nie zabrali mi samochodu, a ja korzystam z niego bez
    oplat to mam przychod z nieodplatnych swiadczen??? A jezeli tak to w
    jakiej wysokosci???
    3) Czy wydatki na paliwo, ktore ponosze obecnie po zakonczeniu umowy
    leasingu, a przed zwrotem samochodu sa moim k.u.p.????
    Pomozcie prosze!!!!!
    Z gory dzieki
    Krzysiek