    From: "Alivio" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ciągnie mnie za granicę
    Date: Fri, 27 Dec 2002 17:26:42 +0100

    Witam wszystkich !!!

    Troche sobie czytam i wiedze ze sporo tu prowadzacych wlasne dzialalnosci
    gospodarcze. Prowadzę małą firmę, branżę można określić jako
    wyspecjalizowana gałąź elektroniki. Szukam osób które działają poza
    granicami naszej kochanej ojczyzny (najbardziej interesuje mnie Austria)i
    mogłyby się podzielić wrażeniami z kimś kto nie ma o tym (na razie)
    większego pojęcia. Będę także wdzięczny za linki w sieci.

    Pozdrawiam

    Darek