  • 1. Data: 2002-03-24 08:29:16
    Temat: CIT8 i sprawozdanie finansowe
    Od: Marcin <f...@f...com.pl>

    a konkretnie informacja dodatkowa.

    czy wraz z CIT8 na koniec marca składa się do US sprawozdanie finansowe
    i informację dodatkową.?
    Jeżeli tak to czy takie sprawozdanie robi się wg załącznika nr 1 do
    Ustawy o rachunk. Jeżeli spełniam warunki dla mniejszego sprawozdania to
    które punkty sprawozdania są obowiązkowe???
    Ustawa, a konkretnie Art. 50. pkt2 mówi o cyfrach i liczbach rzymskich,
    a w załączniku jedyne rzymskie cyfry i liczby występują w bilansie i
    RZiS, w informacji dodatkowej są same arabskie.

    czy ja może mam jakiś tandetny egzepmplarz ustawy czy może jestem za
    bardzo zmęczony żeby to dzisiaj kontynuować?

    i ostatnie, czy przepływy też załączać.

    Marcin

  • 2. Data: 2002-03-24 08:57:47
    Temat: Re: CIT8 i sprawozdanie finansowe
    Od: k...@v...com.pl (Krzysztof Sudoł)

    > czy wraz z CIT8 na koniec marca składa się do US sprawozdanie finansowe
    > i informację dodatkową.?
    W ciągu 3 miesięcy po zakonczeniu roku podatkowego masz obowiązek złożyć
    _wstępne_ zeznanie (bez żadnych załączników. Zeznanie ostateczne wraz ze
    sprawozdaniem finansowym i odpisem uchwały Zgromadzenia Wspólników (lub WZ)
    zatwierdzającej sprawozdanie składasz w ciągu 10 dni od zatwierdzenia.

> [...]
    >
    > czy ja może mam jakiś tandetny egzepmplarz ustawy czy może jestem za
    > bardzo zmęczony żeby to dzisiaj kontynuować?

    Egzemplarz jest OK. IMHO uproszczenie polega na pominięciu punktów, które
    nie dotyczą Twojej firmy (w końcu zawsze można ograniczyć treść informacji w
    danym punkcie do "nie wystąpiły")

    > i ostatnie, czy przepływy też załączać.
    Jeśli masz obowiązek sporządzać CF, to wchodzi ono w skład sprawozdania
    (art. 45 ust. 2 o ile dobrze pamiętam ..)

    Miłego dnia :-))
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-03-24 16:54:26
    Od: Marcin <f...@f...com.pl>

    czyli rozumiem, że do końca marca tylko i wyłącznie CIT8. Dobrze rozumiem?

  • 4. Data: 2002-03-24 21:50:53
    Od: "mazan-ka" <m...@o...pl>

    > czyli rozumiem, że do końca marca tylko i wyłącznie CIT8. Dobrze rozumiem?

    Tak Marcinie, dobrze rozumiesz. do konca marca sklada sie zeznanie wstepne
    bez koniecznosci skladania sprawozdania finansowego:)) Dopiero po
    zatwierdzeniu bilansu zlozysz CIT-8 jako zeznanie ostateczne wraz ze
    sprawozdaniem finansowym.

    Pozdrawiam

    Mazan-ka

  • 5. Data: 2002-03-25 18:44:37
    Od: "Aniela" <s...@w...pl>

    Użytkownik "mazan-ka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bez koniecznosci skladania sprawozdania finansowego:)) Dopiero po
    > zatwierdzeniu bilansu zlozysz CIT-8 jako zeznanie ostateczne wraz ze

    Witam,
    Ja ma rowniez pytanie odnosnie CIT-8, wyslal m na private ale wrocilo czy
    moge prosic na private o odezwanie sie:))
    Dzieki,Anka