  • 1. Data: 2007-09-06 12:43:15
    Temat: CENTRALNY REJESTR SKAZANYCH
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Czy jest jakas mozliwosc "dobrania sie" do tego rejestru w Internecie? Wiem,
    ze to nie bardzo pasuje na ta grupe, ale moze ktos cos wie na ten temat.

    Adam

  • 2. Data: 2007-09-06 13:07:08
    Temat: Re: CENTRALNY REJESTR SKAZANYCH
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakas mozliwosc "dobrania sie" do tego rejestru w Internecie?
    > Wiem, ze to nie bardzo pasuje na ta grupe, ale moze ktos cos wie na ten
    > temat.

    jak chcesz skasować jakieś dane, to będzie ciężko postaw dobre piwko to Ci
    podam hasło i linka jak wejść i namieszać;)

    MSPANC

    pzdr,
    dkzzzz

  • 3. Data: 2007-09-06 13:42:20
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > jak chcesz skasować jakieś dane, to będzie ciężko postaw dobre piwko to Ci
    > podam hasło i linka jak wejść i namieszać;)
    >
    > MSPANC

    A Pan Zbyszek?? jeszcze nas oskarzy?? Chodzi mi o to czy moge sparwdzic czy
    jest ktos notowany czy nie. Nie chce tam mieszac (jak na razie nie musze)
    ;-)

    Adam

  • 4. Data: 2007-09-06 14:18:27
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > A Pan Zbyszek?? jeszcze nas oskarzy?? Chodzi mi o to czy moge sparwdzic
    > czy jest ktos notowany czy nie. Nie chce tam mieszac (jak na razie nie
    > musze) ;-)

    Oczywiście żartowałem, nie da się narazie tego o czym piszesz zrobić, a
    jeśli chodzi o mieszanie to pewnie Pan Zbyszek mógłby pomóc ale tylko
    swoim;)
    Gdyby ktoś z poza kręgu próbował mieszać to oczywiście byłoby
    przestępstwo!!! hehehe

    ;)
    pzdr,
    dkzzzz

  • 5. Data: 2007-09-06 14:31:07
    Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi o to czy moge sparwdzic czy jest ktos notowany czy nie.

    Prosisz delikwenta o wycieczkę do Krajowego Rejestru Karnego i wzięcie
    zaświadczenia o niekaralności - jak przyniesie to nie był karany.
    Joanna
    http://www.jduszczynska.republika.pl/

  • 6. Data: 2007-09-07 06:42:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 06 Sep 2007 16:31:07 +0200, Joanna Duszczyńska napisał(a):

    > Prosisz

    Tak, to jest właściwe słowo. Bo "nakazać" delikwentowi mogą tylko
    niektórzy.

  • 7. Data: 2007-09-07 08:27:01
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > swoim;)
    > Gdyby ktoś z poza kręgu próbował mieszać to oczywiście byłoby

    Przestepstwo osoby z ukladu ;-)

    Oki dzieki za odpowiedzi wszystkim.

    Adam