  • 1. Data: 2005-10-17 07:50:19
    Temat: CB radio i EŚT
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl>

    Chcę przepisać na firmę CB radio, które posiadam. Dużo jeżdżę i jest ono
    bardzo przydatne jeśli chodzi o informację o korkach, objazdach itp. Tylko
    że nie posiadam żadnego dokumentu nabycia tego radia. Czy mogę oszacować
    jego wartość bez żadnych "dowodów"?
    Ania (KPiR, VAT, memoriał)

  • 2. Data: 2005-10-17 13:06:13
    Temat: Re: CB radio i EŚT
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Anxy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że nie posiadam żadnego dokumentu nabycia tego radia. Czy mogę oszacować

    A inne pytanie: czy nie musisz zarejestrować się z tym
    odbiorniko-nadajnikiem CB? Dostaniesz swój 'login', a i jest jasno napisane,
    że CB nie można wykorzystywać w celach biznesowych, więc nie bardzo widzę
    możliwość, bo CB mogło mieć wpływ na Twój dochód.

    Jednak: ja swoje dałem w koszta ;)

    SIM

  • 3. Data: 2005-11-03 22:34:18
    Od: BartekK <s...@d...org>

    XYZ napisał(a):
    > A inne pytanie: czy nie musisz zarejestrować się z tym
    > odbiorniko-nadajnikiem CB?
    nie, to juz historia

    >Dostaniesz swój 'login',
    nic takiego teraz nie wystepuje, nikt nikomu niczego nie daje...

    > a i jest jasno napisane,
    > że CB nie można wykorzystywać w celach biznesowych,
    ... wiec nigdzie tego napisanego nie bedzie

    > więc nie bardzo widzę
    > możliwość, bo CB mogło mieć wpływ na Twój dochód.
    a ja widze bardzo duzo mozliwosci by moglo miec wplyw ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173