  • From: "rafal" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Być może nie zgodne troche z tematm tej grupy
    Date: Mon, 21 Jan 2002 22:01:57 +0100

    Jakie dane muszą znaleść się na fakturze VAT, jaką bank wydał przy sprzedaży
    samochodu, aby mogła byc ona podstawą zarejestrowania samochodu.

    Urząd komunikacji odmówił zarejestrowania samochodu na podstawie faktury Vat
    , w której w przedmiocie sprzedazy podana była tylko marka samochodu.
    Przy sprzedaży samochodu podpisna była równiez zwykła umowa kupna-
    sprzedaży, w której zawartej były pozostałe niezbędne dane identyfikujące
    pojazd.

    Wydaje mi sie, ze to rzeczywiscie nie na ta grupe
    Ale bedzie mi miło, jezeli kchoc czesciow odpowie na to pytanie
    pzdr
    rafal