  • Data: 2008-11-04 16:57:41
    Temat: Brak NIP na fakturze
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Coś mnie podkusiło, żeby przenieść telefon do Orange. Przeniosłem,
    wziąłem abonament firmowy, oczywiście nie obyło się bez drobnych
    problemów, ale miałem nadzieję, że będą to jedyne problemy. No i
    przyszła faktura. Bez NIP, no bo po co NIP na fakturze dla firmy? NIP
    oczywiście mieli w systemie zarejestrowany, tylko na fakturze widać nie
    było gdzie wpisać :->
    Pierwszym odruchem był kontakt z BOK, gdzie miła pani powiedziała, że
    już zgłasza prośbę o korektę. Korekta po chwili okazała się być
    duplikatem (ale już z moim NIP'em), który wyślą mi pocztą. Po rozmowie
    naszła mnie refleksja, że przecież to chyba ja bym mógł skorygować notą
    korygującą.
    Pytanie: co teraz robić? Czekać na ten duplikat i liczyć, że będzie
    rzeczywiście z NIP'em, czy od razu słać notę? Jeśli dostanę duplikat, to
    co zrobić z oryginałem? Udawać, że nie dotarł? Faktura jest z końca
    października, płatna na początku listopada. Do KUP ją chyba mogę
    zaksięgować, jedynie z VAT'em poczekać na duplikat (a to i tak będzie
    liczone do VAT listopadowego). Co będzie jeśli ten duplikat przyjdzie
    np. w grudniu?
    Maciek