  • Data: 2004-04-23 13:58:06
    Temat: Blad w dekl. VAT-7. Co robic ?
    Od: "Mick" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam problem-przy przegladaniu dokumentow z zeszlego roku zauwazylem ze mam
    blad w dokumentacji-otoz zamiast kwoty netto wpisana jest kwota brutto (w
    ewidencji VAT i KPiR).Pomylka dotyczy jednego wpisu w kwietniu'03 i jedego
    wpisu w czerwcu'03. Jestem platnikiem VAT i oczywiscie zlozylem juz
    deklaracje VAT7 z tymi blednymi kwotami w odp. terminie do US. Teraz
    dopiero
    zauwazylem te bledne wpisy-co powinienem zrobic? Zlozyc jeszcze raz
    deklaracje VAT7 korygujace za wszystkie miesiace poczawszy od kwietnia ?
    Prosze o pomoc. Chcialbym to zrobic jeszcze zanim sie rozlicze za zeszly
    rok
    z podatku dochodowego (jeszcze tego nie zrobilem).