  • Data: 2003-05-13 08:13:17
    Temat: Bilans i rachunek wyników dla banku
    Od: "Graszka" <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę z góry o wyrozumiałość, bo pytanie pewnie mocno dyletanckie. A sprawa
    jest następująca: robię kwartalne sprawozdanie dla banku (mamy kredyt no i
    musimy się kwartalnie wykazywać jak to z naszą kondycją fin. jest) typowe
    dla podmiotów prowadzących uproszczoną rachunkowość. Rachunek wyników rzecz
    jasna jest sprawą prostą, ale schody zaczynają się przy bilansie. I tu mam
    pytanie: czy majątek trwały po stronie aktywów to jest ta wartość moich śr.
    trwałych która jest jeszcze niezamortyzowana? Czyli gdy mi się wszystko
    kiedyś zamortyzuje to ta pozycja będzie z wartością 0,00 zł?
    Ponadto - czy kredyt otrzymany z banku występuje mi w bilansie po obu
    stronach? Raz jako środki w banku po str. aktywów, a dwa jako kredyt po
    stronie pasywów?
    Pozdraw Graszka