    From: "tomekn" <t...@w...MMm.pocz.oet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Allegro i podatek
    Date: Sat, 7 Jan 2006 01:32:39 +0100

    Witam
    Sprzedałem rozbite auto którym moja żona miała wypadek w marcu 2005 roku
    cena wylicytowana to 3100zł. Dodatkowo sprzedałem kilka części samochodowych
    ( silnik elementy karoserii itp.) w sumie na kwotę około 850zł.
    1)Mam pytanie czy od sprzedaży samochodu musze zapłacić podatek w umowie
    kupna sprzedaży jest napisane że koszty związane z kosztami podatku od
    czynności cywilnoprawnych ponosi kupujący.
    2) Czy od sprzedanych 850zł mam zapłacić jakiś podatek?
    3) Czy prawdą jest to że powinno się płacić podatek jeśli przekroczy
    się1000zł przy jednorazowej transakcji? Czy osiągając w sumie 1000zł?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    pozdr
    tomekn