  • Data: 2006-03-24 11:19:52
    Temat: Allegro i nasze prawo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Tak sie zastanawiam, bo nie wiem, czy nasze prawo pozwala mnie wrzucic w
    koszty zakupione rzeczy, potrzebne do prowadzenia DG, jesli sprzedawca
    nie wystawi mi faktury.

    Dlaczego sie nad tym zastanawiam - otoz skoro aukcje allegro sa
    traktowane jak umowy kupna-sprzedazy, z wszystkimi tego konsekwencjami,
    to kupujac na Allegro kupuje tak, jakbym kupowal od kogos, podpisujac z
    nim umowe kupna-sprzedazy. A skoro mam umowe i place za towar, towar
    dostaje, to dlaczego nie mialbym wydatkow zwiaznych z ta umowa nie
    wrzucic w koszty. Tak jak wrzucam uslugi czy towar zakupiony na rachunek
    czy inna fakture...

    Ktos wie, jak to z tym jest?

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f