  • Data: 2005-11-17 10:29:17
    Temat: Allegro - Program Partnerski
    Od: tropiciel <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "....10. Partnerzy zobowiązani są we własnym zakresie i na własny
    koszt dokonywać stosownych rozliczeń z tytułu obowiązków podatkowych
    związanych z osiąganiem przychodów na podstawie niniejszej umowy. QXL
    nie ponosi odpowiedzialności za niewywiązywanie się bądź niewłaściwe
    wywiązywanie się przez Partnerów z ciążących na nich obowiązków
    przewidzianych przepisami prawa podatkowego..."

    Zarobiłem w programie partnerskim allegro 1000 zł w jaki sposób i na
    jakiej podstawie mam rozliczyć się z US ? Czy rejestracja w programie
    partnerskim jest umową o pracę, dzieło..... ? Proszę o wyczerpującą
    odpowiedz.

    pozdrawiam - martin