    From: "M.Tosza" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Absolwent, tlumaczenie, umowa o dzielo
    Date: Thu, 9 Dec 2004 14:35:54 +0100

    Witam.
    W tym roku skonczylem studia i trafilo mi sie pierwsze zlecenie na
    tlumaczenie. Kwota smieszna raczej - ok 150zl, ale zdecydowalem sie ze
    wzgledu na to by miec cokolwiek do wpisu do CV.

    Zleceniodawca stwierdzil, ze w gre wchodzi tylko umowa o dzielo.
    Nie mam zielonego pojecia jak rozwiazac wszystkie sprawy z ZUS, podatkami,
    czy pitem. W zwiazku z tym, prosibym Was o lopatologiczne wytlumaczenie mi
    jak mam sie do tego zabrac, by nie popenic zadnych karygodnych bledow,
    ktore moglyby sie dla mnie zle skonczyc.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam.

    --
    Michał Tosza
    GL/GMU d- s+: a23 C++ !U P L+ E- W+(++) N++ o? K- w O? !M V?