  • Data: 2007-12-06 08:59:53
    Temat: Abonament dla ,,frajerów"
    Od: klon <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Za co ja płacę abonament telewizyjny, który program nie włączę to
    serwują tylko polityków i brutalny świat. Czy chcę czy nie, cały rok
    na siłę indoktrynują mnie polityką.
    Włączam ,,publiczną" jedynkę - ,,Kawa czy herbata?" - konflikt Sikorski-
    Prezydent. W tle jakiś Komorowski, albo Dorn. To samo w
    ,,Wiadomościach". Podkreślam, że publiczną jest ona tylko z racji
    odstawiania publicznych szopek przednoworocznych.
    Włączam ,,publiczną" dwójkę - ,,Panorama" - polscy żołnierze w
    Afganistanie strzelali do dzieci. W tle jakiś Olejniczak, albo Bugaj.
    Vide program 1 TVP.
    Włączam lokalną trójkę - ,,Fakty" - prezydent Jeleniej Góry Marek
    Obrębalski otworzył lodowisko. Zamknął natomiast część obwodnicy.
    Włączam Polsat - ,,Wydarzenia" - ptasia grypa w Polsce - drób na święta
    podrożeje pewnie. W tle jakaś Rokita i Niesiołowski.
    Włączam TV4 - ,,Big Brother..." - małpy w klatce pokazują. W tle jakiś
    Schetyna.
    Włączam Tele5 - cofnąłem się chyba do ery kamienia łupanego. W tle
    jakieś kaczki.
    Włączam TVN - ,,Dzień dobry TVN" - te same znane mordy polityczne.
    Włączam TVN Siedem - ,,Wyścig po kasę". W tle jakiś Palikot.
    Włączam TVN 24 - afera generalska, afera w służbie zdrowia,
    kontrowersyjne nominacje, afera futbolowa, c.d. afery starachowickiej,
    afera byłej posłanki Sawickiej.
    Włączam TV TRWAM - Adam i Ewa, znaczy się Lipiński i Malik. W tle
    jakieś żebro, znaczy się Ziobro i Cymański. Na deser miss Sobecka.
    Włączam AXN - mordobicie, mordobicie i jeszcze raz mordobicie.
    Włączam Polsat2 - powtórka z rozrywki, czyli odgrzewane kotlety z
    Polsatu.
    Włączam Polsat Sport - Polacy dostali w dupę w siatkówkę, Małysz nie
    doskoczył.
    Włączam EUROSPORT - trzeci raz to samo od tygodnia. Mam tego dosyć!
    Włączam TV POLONIA - jakieś stare filmy z angielskimi napisami,
    których nie rozumiem.
    Włączam Polonia 1 - gołe cycki na ekranie i onanistów na telefon
    naciąganie.
    Włączam Zone Club - gotowanie na ekranie, jeden lepszy od drugiego,
    nie wspominając o książce kucharskiej. Albo Chuck Norris w fitnes
    studio na Total Gym.
    Włączam TVP Kultura - czarno-białe filmy komunistyczne.
    Włączam Europe! - Hollywood dla snobów.
    Włączam Superstację - UFO spaliło samochód Julii Pitery.
    Włączam Wedding TV - sport dla bogatych.
    Włączam TV Biznes - wzrosły stopy procentowe.
    Włączam Cartoon Network - kurcze, przecież nie mam małych dzieci.
    Przerzucam na jedynkę - ,,Szkoda gadać" - Piasecki i Rewiński drą łacha
    z minister Kopacz.
    W niedzielę na TVN - jakiś Wojewódzki pali głupa i karmi ludzi
    chamstwem.
    Klikam na TVN24 - te same mordy polityczne, znowu same skandale:
    ? Śląsk: wicemarszałek zatrzymany
    ? Aresztowano pielęgniarkę testującą szczepionkę na ludziach
    ? Były komendant główny policji skazany
    ? Pawlak chce pozwać serwis internetowy
    ? Krauze może wracać do kraju - pierwszy efekt programu Tuska
    ? Spada liczba uczniów próbujących używek
    ? Wichura w Beskidach - 2 tys. domów bez prądu
    ? ,,Tusk bawi się w Boga"
    ? Fałszywy ksiądz roznoszący opłatki zatrzymany
    ? Jedna osoba zmarła przy kiszeniu kapusty
    W poniedziałek na TVN w ,,Teraz my!" - Sekielski i Morozowski
    rozbierają jakąś Senyszyn.
    Wkurzyłem się i wyrzuciłem telewizor przez okno. Nie będę płacił
    abonamentu na dziadów.
    socjolog
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/