  • 11. Data: 2005-01-12 15:50:22
    Temat: Re: AMORTYZACJA SAMOCHÓD
    Od: "TREEMAT" <t...@i...pl>

    > On Wed, 12 Jan 2005, druciak wrote:
    > [...]
    >
    > ...masz dobre wrażenie...

    > ...ale wytłumacz mi ty jak wyciągnąłeś taki wniosek z mojego posta ??
    > Bo "patrzem, patrzem i nie widzem"... !
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)
    < ktoś mi powiedział ze remont warty połowe wartości początkowej to ju
    ulepszenie , a jaką on teraz ma wartość początkową skoro sie
    zamortyzował???????/jestem zielona

  • 12. Data: 2005-01-12 23:40:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Jan 2005, druciak wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    >+ wiadomości news:Pine.WNT.4.61.0501120959560.712@athlon...
    >+ > ...ale wytłumacz mi ty jak wyciągnąłeś taki wniosek z mojego posta ??
    >+ > Bo "patrzem, patrzem i nie widzem"... !
    >+ "Jak nie *założyłeś* hiperskrzyni z superstara - tylko coś co odpowiada"

    Ech... mea culpa !!
    Dopiero teraz widzę że chodzi o TREMAT, a nie Maddy !
    >+ Ale ja tam nie chciałem się przyczepić, tylko tak jakoś mi się zwróciło

    Alez bardzo dobrze :) - jak jeden z drugim niedowidzi to trzeba
    powarczec :) (podobno dobrze robi na odstresowanie ;))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2005-01-12 23:44:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Jan 2005, TREEMAT wrote:
    [...]
    >+ ktoś mi powiedział ze remont warty połowe wartości początkowej to ju
    >+ ulepszenie , a jaką on teraz ma wartość początkową skoro sie
    >+ zamortyzował???????

    O ile się nie mylę "jakaś taka" regulacja była - a może i bywa stosowana
    "zwyczajowo" - ale to w przypadku jak KUPI SIĘ niesprawny sprzęt "do
    remontu" i trzeba z niego dopiero "zrobić nówkę" :)
    Znaczy: "chyba było że jak w ciągu roku" - ale dywaguję raczej
    swobodnie, jakąś taką argumentację słyszałem w latach 90 zeszłego
    wieku :), bo jeśli remont jest niezbędny żeby nabyty złom RUSZYŁ
    (i zaczął dać się używać) to *oczywiście* wszystko w WP....
    Ale skoro to *własny* długo używany sprzęt...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2005-01-13 09:14:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
> [...]
    > "zwyczajowo" - ale to w przypadku jak KUPI SIĘ niesprawny sprzęt "do
    > remontu" i trzeba z niego dopiero "zrobić nówkę" :)

    Nienieniedokońcatak ;-)

    Jak kupimy niesprawny sprzet który kwalifikuje sie na środek trwały
    (tzn. gdyby był sprawny to by sie kwalifikował) to wszelkie wydatki
    poniesione na jego "reanimację" sa z mocy praw poniesione przed oddaniem
    do użytkowania. Nie mozna oddac do użytkowania sprzętu króry nie jest
    sprawny, kompletny i gotowy do użytku.
    A wydatki na nabycie (to jest bardzo szerokie pojęcie) poniesione przed
    oddaniem do użytkowania podwyższają wartość początkową ŚT

    To wynika z samej definicji ŚT ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl