  • Data: 2006-01-17 23:53:17
    Temat: 2x DG PIT-5 i PIT-5L szukam wyjasnienia
    Od: "Pawel" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Prowadze dwie dzialalnosci gospodarcze. W jednej - spolce cywilnej
    rozliczany jestem na starych zasadach na deklaracji PIT-5.

    W nowej ledwo co otwartej (grudzien) - jednoosobowej DG - wybralem
    rozliczanie na zasadzie podatku liniowego 19% - obowiazuje deklaracja
    PIT-5L.

    Moze mi ktos z Was udzielic odpowiedzi jak powinnienem sie teraz rozliczac?

    Pani u US powiedziala ze spolke cywilna rozliczac mam na PIT-5, a
    jednoosobowa na PIT-5L. W zwiazku z powyzszym mam pytanie czy uzyskiwane
    dochody w dwoch firmach lacza sie jakos na deklaracjach, czy rozliczac kazda
    osobno, tak jak mowili w US i potem osobne PIT-36 i PIT-36L?

    Z gory dziekuje za male rozjasnienie sprawy

    pozdrawiam
    Pawel