  • Data: 2009-01-05 11:40:33
    Temat: 2009 rok
    Od: "szymek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Was!

    klMam kilka szybkich pytań do obeznanych w temacie. Sprawdzałem w googlach i
    na stronach urzędów, ale mam już mały mętlik i dlatego prosze o ewentualna
    korektę.

    DG, osoba fizyczna, ZUS zwyczajny.

    W 2009 roku:
    1. podatek jest 18% (do 85,528 zł dochodu do opodatkowania);
    2. miesięcznie odliczamy od dochodu kwotę 556,02 zł (kwota zmniejszająca);
    3. ZUS - składka na zdrowotne to 9% jej wymiaru (jak w 2008);
    4. ZUS - składka na zdrowotne - tylko 7,75% jej wymiaru mogę odliczyć od
    podatku (jak w 2008);
    5. w 2009 jest możliwe odliczanie internetu - max 760 zł rocznie.

    --

    sz.